Måndag 17 december

Oj, jag har visst inte skrivit på flera dagar, mamma vill inte att jag ska sitta vid datorn för mycket.
I torsdags åkte jag & mamma till min tjej Elina & hennes mamma Linda. Hade jätte kul, men både jag & mamma saknade min pappa alldeles för mycket, så vi åkte hem på lördagen igen. Men vi ska träffa Elina & Linda snart igen säger mamma =)

I lördagskväll åkte jag, mamma & pappa till min farmor & farfar, där träffade jag pappas morfar för första gången, det va jätte kul, förutom att jag inte förstod vad han sa.. Men det gör inget, han va rolig ändå =) Min pappa ska lära mig tjeckiska så vi kan prata hemligheter, för min mamma kan inte tjeckiska heller, hihihi.

Idag vaknde jag tidigt (iallafall enligt min mamma) klockan 7, mamma va inte så pigg på att gå upp, men eftersom att jag är hennes absoluta favorit så gick hon upp för min skull, jag fick mat & somnade om ganska fort igen! Jag var jätte täppt i min näsa, så det var svårt att andas :( men det är lite bättre nu..

I morgon kommer mormor & morfar hit, dom ska passa mig medans mamma städar huset, sen ska vi åka hem till dom, för mormor fyller 50 på onsdag. :) sen så kommer moster & mina kusiner till mormor & morfar, tror också att min morbror kommer :) han är rolig han, knäpp om inte annat. han kallar mig för "Kalle" den busen. =) Han är snäll & moster också :D

Vi ska träffa min bästa polare i morgon också, om hans mamma vill det =) Men det tror jag. Jag saknar Olle..

Nu vill jag ha mat!

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Emma Mamma till Trinity

Gud vilken söt blogg. Verkligen ursöt :-)

2008-01-06 @ 15:03:25
URL: http://theloveoftrinity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0