Sjuk.

Mamma har inte skrivit blogg åt mig på jätte länge nu. Dum hon är..
Förra veckan var vi hos mormor & morfar & gottade oss. Jag är helt klart morfars lille pojk! Mormors också så klart :D

& i går var mormor & morfar här, dom skulle följa med mig & mamma till bvc & dom skulle passa mig medans mamma var hos tandläkaren.. Mormor & morfar träffade farmor när vi va där, men jag låg & sov..

Sen så när vi va på BVC så skulle jag ta spruta, det gjorde ont & jag va ledsen en stund..
Sen så igår kväll var jag ännu ledsnare, jag bara skrek hela tiden, jag hade hög feber & mådde jätte dåligt.. :( Men mamma gav mig alvedon, & då blev det lite bättre. Så inatt har jag fått sova mellan mamma & pappa, det va jätte mysigt :) men idag har jag också haft feber, men inte lika hög som igår.. Ikväll har jag också haft lite feber, så vi får se om jag har feber i morgon. Hoppas inte, jag vill inte må dåligt.. Fast det är rätt mysigt, för mamma pussar på mig hela tiden då :D (det gör hon ioförsig jämt ändå)

Jag skulle egentligen vara hos farmor på lördag, då mamma & pappa skulle på pappas firmafest, men mamma vill inte släppa iväg mig då jag inte mår så bra, så jag & mamma är hemma på lördag. Sen så på söndag skulle jag & mamma på Olivers dop, men det kan vi inte heller gå på :( Jag är jätte ledsen över det, men som tur är så förstod Olles mamma att vi inte kunde komma.: Dessutom vill jag inte smitta ner Olle..

Annars händer det inte alls mycket, jag & mamma myser för det mesta på dagarna, sen när pappa kommer så myser jag med honom istället, dom måste älska mig mycket! :D

Mormor, morfar, farmor & farfar, jag saknar er!

Titta på min mammas sida http://friidadrotz.blogg.se & titta på videon på mig, jätte söt är jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0