...

Oj, jag har inte skrivit på över en vecka..
Kan ju iallafall berätta att mitt dop var i söndags, jag var så snäll så, bara skrattade lite när vi satt & väntade på att vi skulle få gå upp. Men annars sov jag för det mesta. Fast jag kände när prästen blötte ner mitt huvud, då blev jag lite arg på honom, men jag sa inget. Jag orkade inte skrika, så jag låtsades att jag sov. Lika bra. Jag träffade Oliver då med, världens bästa kompis!

& igår så var jag & mamma i stan med Oliver & hans mamma Jannike. Vi sov för det mesta i vagnarna.. Mamma berättade att jag va jätte snäll, men Oliver han va lite jobbig, men inte så farligt. Annars hade väl Jannike kastat honom i viskan :P Hihi.

Mamma köpte två nya pyjamaser till mig igår, men hon tänkte inte på att jag behövde nya sockar & haklappar! Hm, dumma mamma. Hon får köpa det nästa gång istället.

Nej, nu ska jag sova lite, känner mig trött.
Älskar mamma & pappa mest utav allt. Jag saknar mormor & morfar också..
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lillbert

haha. å min mamma behöver pyjsamas till både mej å henne. jag växer äckligt jävla fort. mamma la ner mina småkläder i en påse till er! du ska me få vara med å välja, man kan ju inte se ut hur som helst. Kram på dej!

2007-11-18 @ 11:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0