Fredag!

  Ja, nu är det äntligen fredag.. Nu i morgon är hela min familj hemma, pappa åker inte & jobbar, så då kan jag reta honom hela dagen istället. :) Finns det något roligare än att retas?

  Mamma ramlade i trappan med mig, hon fick jätte ont, men jag klarade mig utan skador, som tur var. Men jag tycker faktiskt synd om min mamma..

  Jag försöker tjata på mamma att hon ska övertala momor & morfar att komma hit snart, jag tycker dom är elaka som inte kommit & hälsat på.

  Jahaa, annars händer det inte så mycket.. Jag saknar Oliver lite grann faktiskt.. Men, vi ses nog nästa vecka :D

Kommentarer
Postat av: Ebba

Heej Käraste :)

2007-11-26 @ 14:08:18
URL: http://ebbolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0