Lördag

Vaknade jätte tidigt idag, vid 6 tiden. Då kom pappa & hämtade mig & bytte blöja på mig, sen la han mig hos mamma, & pappa gick ner för att göra mat.
Idag är det som sagt lördag, pappa är hemma hela dagen hos mig. Saknar han på vardagarna, då han kommer hem så sent på kvällarna.. Hinner bara träffa han en stund, sen så är det dags att sova. Men snart så kommer pappa att vara hemma mycket mer. Jag längtar till det!
Jag vet inte vad vi ska göra ídag, en promenad i vagnen, gå en sväng till tant Minna. Tror mamma sa något om det igår när hon pussade mig godnatt.
I morgon kväll ska vi åka hem till mormor & morfar. Saknar dom jätte mycket.. Vi ska vara där i nästan en hel vecka, men vi måste åka hem tills på fredag, för mamma ska till barnmorskan..
I torsdags var jag hos läkaren, mamma klädde av mig naken. Det va pinsamt, & lite små kallt.. Läkaren tittade på mig & sa till mamma " Du gör ett bra jobb, han mår jätte bra " Det blev mamma jätte glad utav att höra sa hon till mig.

Nu ska jag nog ta en liten tupplur.. gäsp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0