Philip, thats me! :D

I morses vaknade jag tidigt, tycker iallafall mamma. Men vad ska jag göra? Jag var ju hungrig. Jag va tvungen att sparka henne i ryggen för att hon skulle gå upp någongång! Sen fick jag mat, mums! Fast jag börjar bli trött på att äta  samma mat hela tiden. Men när jag är 4 månader, då ska mamma bjuda mig på lite andra smakpotioner.

Mamma berättade för mig att snart är det julafton.. Vad är det tänkte jag då? Jag har vart med på en jul innan sa hon, men då var jag pytteliten & hade knappt utvecklats något alls i mammas mage. Hon sa att man ska få massa presenter..? Konstig mamma, varför ska jag få presenter för? Hm.. Ja, detta ska bli spännande..

Idag ska jag & mamma till stan & träffa Oliver & hans mamma Jannike.. Alltid lika kul, det är en grym kille det där, min polare. :D

MORMOR & MORFAR! När kommer ni & hälsar på? Jag saknar er jätte mycket! ♥

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0