Tisdag 6/11

Godmorgon.
I söndags kom jag & mamma hem till mormor & morfar, har saknat dom jätte mycket så det va kul att komma hit. Min morbror var också här, han matade mig lite & sånt. Sen så la mamma mig i vagnen så gick vi & träffade Jannike & Oliver. Världens bästa.. Jag & Oliver låg & halvsov för det mesta, men mamma & tant Jannike tjötade på. Sen så gick vi hem till mormor & morfar igen, så fick jag en ny blöja, en ren pyjamas & mat. Sen så la mormor mig för att sova.

Sen så igår så va Jannike & Oliver här hos oss, vi va väldigt trötta allihopa. Mamma & Jannike hann med att baka goda kakor. Sen på kvällen kom morbror Michael & hälsade på. Mamma & morbror var ute & gick med hundarna, så mormor & morfar passa mig en stund. Sen så åkte mamma med morbror till lockryd för att hämta morbrors pappas tjej (krånligt det blev) Sen när mamma kom hem så hade hon handlat en ny nappflaska, blöjor & mat åt mig. Jag har världens bästa mamma & pappa. ♥

På söndag ska jag döpas, mamma är lite nervös (hon gillar inte stå i kyrkan)
Prästen ringde till mamma idag, men hon missade det samtalet, så han ska ringa hem till mormor & morfar sen. Efter det ska vi nog gå upp till tant Jannike & Oliver.

Pappa, jag saknar dig.
Puss&Kram Philip

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh vad mysigt.. Hoppas det går bra i kyrkan :)

2007-11-06 @ 13:17:19
URL: http://pallekuuling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0