Jävlas med mamma

Idag har jag vart riktigt jävlig mot mamma, det är kul tycker jag :D
Men jag tror inte att mamma känner likadant.. Men, hon älskar mig ändå! 

Idag har jag & mamma vart med tant Minna i Sandared, mamma skulle ordna med sitt bankkort & handla lite saker till mig. Men så funkade inte bankomaten, så mamma va lite sur.. Men tant Minna är snäll & hjälper mamma i morgon igen. Det är skönt att åka bil, jag somnar alltid. Det är som att ligga i mammas mage igen.
Sen kom vi hem & då hade dumma hunden tuggat sönder mina saker, mamma blev jätte arg på Molly! Det va inte snällt att göra sönder mina saker, tycker inte jag.. Men när jag blir större, så ska jag retas med henne & göra sönder hennes saker också, bara för att hämnas! :D Jag somnade i Minnas bil, sen så sov jag ända tills pappa kom hem. Då badade han mig & sen matade mig, jag somnade en stund. Sen vaknade jag när mamma & pappa åt, bara för att jävlas lite till :D & nu har jag vart vaken sen dess. Men jag börjar bli lite slö nu igen. Så jag ska tjata på mamma att vi ska gå upp & lägga oss.

På onsdag kommer mormor & morfar hit :D Det ska bli jätte kul. Jag saknar dom jätte, jätte mycket.
Sen nästa vecka, så ska jag & mamma vara hos morfar & mormor nästan hela veckan :D & då ska mamma umgås med Jannike & jag ska leka med Oliver. Han är min bästaste vän.

På torsdag ska jag besöka en läkare på BVC, han ska titta så att jag mår bra. Men det gör jag ju :D
& då ska vi också hälsa på farmor lite på hennes jobb, så alla tanter får se hur söt jag är :D

Jag älskar mamma & pappa.
Godnatt. Kram

Kommentarer
Postat av: jannike

Ja du får nypa Molly sen ;)

2007-10-31 @ 19:57:21
URL: http://ankidahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0