Måndag

Jag somnade jätte snällt igår kväll & sen vaknade jag vid 3 tiden inatt & ville ha mat, mamma hade redan gjort mat åt mig & hon satt & väntade på att jag skulle vakna. Va jätte gott, & sen somnade jag om fort igen.. Mamma pussade godnatt & sa att hon älskar mig. 
  Sen så vaknade jag vid 7 igen, kände att det kurrade lite i magen, mamma var inte vaken, så jag va tvungen att gny & gnälla lite för att väcka henne, ibland är hon riktigt seg på att vakna så jag får tillochmed börja skrika för att hon ska vakna. Åt upp all mat & sen somnade jag om!
   Sen så vaknade jag efter en stund, men mamma hade redan somnat om, men jag ville inte att hon skulle sova ju!! Så jag börja skrika, & då kom hon & tog mig & så fick jag ligga på hennes mage & mysa. Somnade några gånger, men vaknade lika fort igen. Mamma tyckte att jag va jobbig & hon låg & strök mig på ryggen (det är så skönt) sen så väckte jag henne nu igen vid 10, för jag ville ha mat igen. :D Så nu har jag ätit & tänkte låta mamma vara ifred lite, så jag ska lägga mig i min säng & försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Heej min älskling (:

2007-10-29 @ 20:45:39
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0