Snart ett halvår!

Ja, som jag nämnde i mitt andra inlägg, min mamma låter mig aldrig sitta vid datorn, men nu så! Jag är snart ett halvår gammal, den 5 mars blir jag det! Och jag har blivit stor också, jag är ungefär 66 cm lång och väger nog kanske 7500 gram nu! :D Haha, slå det ni!

Jag äter gröt på morgonen, och puré på dagen, sen lite gröt till! Visst är jag duktig?! :D

Min mammas kompis har fått en liten bebis också, på min morfars födelsedag. Hihi.. Jonathan heter han. Ska bli kul att träffa honom och sitta och dra han i hans sockar :D Det är min favoritsysselsättning nu för tiden. Här om veckan så drog jag av Olle hans sockar! :D

Nej, nu måste jag gå. Men jag LOVAR att jag ska bli bättre på att skriva!

Puss och kram. image9

Kommentarer
Postat av: Jannike

ja e me kass på att skriva //olle

2008-03-05 @ 09:48:11
URL: http://ankidahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0