4 månader!

Sitter just nu i mammas knä & trycker lite på tangentbordet, men mamma är dum, så hon raderar det jag skriver..

Det var jätte längesen jag skrev nu (som vanligt). Det har iallafall vart min första julafton, den var jätte mysig! Först var jag & mamma hos mormor & morfar, sen åkte vi till mammas mormor, där va mammas mostrar & mammas kusin! Det va jätte kul! Sen så åkte vi till mormor igen, för pappa skulle komma & hämta mig, vi skulle hem till farmor & farfar, mamma va inte med det tyckte jag va jätte tråkigt :(

Jag & mamma bodde hos mormor & morfar ett tag, det va också jätte kul, för min morfar är verkligen min idol, han får mig alltid glad, förutom när jag har jätte ont i magen, då skriker jag bara. Men nu bor vi hos pappa igen.
Sen så  har det blivit ett nytt år, det smällde massa när jag låg & sov sa mamma till mig, men jag vaknade inte! Jag sov min skönhetssömn. Numera så har jag börjat vakna på natten & vill ha mat, men jag tror det är för att jag är i en tillväxtperiod, så jag bara äter & äter.

Ja, så har jag blivit 4 månader också, min mamma säger att tiden går så fort.. Hon säger att det känns som om det var igår hon fick se mig första gången. Fick smaka på riktig mat 1 januari, usch vad det smakade illa. Men, jag ska äta det varje dag nu.. BLÄ! :D

Nu ska jag vila lite..


Kommentarer
Postat av: Oliver

nu såg jag din kommentar som din mamma berättade om. det var ju jätte längesen nu :( uuuschhaaa.. ja jag får lite mat på flaska nu, precis som du. Fast gillade du maten direkt? jag tycker den är äcklig. mamma undrar vad din mamma andvänder för napp på flaskan med... kramen

2008-01-23 @ 13:55:12
URL: http://bebisoliver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0